Resum de cursos seleccionats: 0 cursos

Els Juliols 2018

Programació neurolingüística i la millor versió de tu mateix

Tècniques de millora personal basades en PNL

Aquest curs permetrà a l’alumne conèixer què és la programació neurolingüística (PNL), els seus orígens, fonaments i evolució, així com aprendre tècniques de millora personal basades en PNL que es pot aplicar a un mateix, a altres persones de l’entorn o a pacients. A més, l’alumne coneixerà quina és la seva missió o propòsit de vida, construirà la seva visió personal i l’alinearà amb els seus valors personals, fet que li permetrà conèixer-se millor, poder enfocar-se a la vida i alinear-se amb les seves metes i objectius. També aprendrà a identificar aquelles creences que el limiten i a superar l’autosabotatge i l’autoengany, així com a integrar aquelles polaritats internes que el divideixen i li fan perdre energia en lluites internes de las quals no és conscient. Finalment, adquirirà tècniques de resolució de conflictes i la manera de comunicar-se millor amb el mateix i amb els altres.

1.     1. Introducció a la PNL: definició, orígens, fonaments i evolució

2.     2. La construcció subjectiva de la realitat: el mapa i el territori, la percepció, la realitat i l’experiència, el sistema visual, auditiu i cinestèsic, conducta davant la identitat

3.     3. Mapatge comparatiu d’allò agradable i allò desagradable: com transformar allò que no t’agrada

4.     4. El model prova-operació-prova-sortida per superar patrons antics que no et serveixen

5.     5. Exercicis d’hipnosi ericksoniana per accedir a la teva millor versió

6.     6. Com utilitzar les àncores per evocar estímuls favorables?

7.     7. Com superar les creences limitadores, l’autosabotatge i l’autoengany?

8.     8. Missió, visió i valors: alineament i apoderament personal

9.     9. Canvi d’història personal

10. 10.  Integració de les polaritats

11.  11. Com em comunico amb mi mateix? Models de comunicació funcionals i disfuncionals. Resolució de conflictes

Coordinadors:

1.            1. Alejandra Sánchez Yagüe, practitioner co-activa PNL i coach en PCC-CPCC federada a la ICF

2.            2. Arantxa Cobos, coach motivacional i d’apoderament, practitioner en PNL i firewalking instructor trainer

• Període de preu reduït – (fins al 10 de juny de 2018)
    — Públic general: 174€
    — Col·lectius amb descompte: 149€

• Període de preu no reduït – (a partir de l'11 de juny de 2018)
    — Públic general: 194€
    — Col·lectius amb descompte: 169€

• Comunitat UB:

• Subscriptors de La Vanguardia
  • Subscriptors d’Núvol
  • Membres del Col·legi Oficial de Metges de Barcelona
  • Membres del club GenTMB
  • Socis de l'Associació Comunicació Pública
  • Usuaris de les Biblioteques de Barcelona amb carnet

La matrícula d’Els cursos s’obre a les 10 h del dilluns 16 d’abril i finalitza el mateix dia de l’inici del curs escollit.

A través d’Internet clicant l’enllaç següent o en persona en una de les diverses seus de l’Àrea de Formació Complementària.

Matrícula amb factura: una empresa o autònom pot pagar una part o la totalitat de l’import de la matrícula. En el cas que requereixi una factura, la persona interessada ha d’emplenar un formulari amb les dades de facturació i l’ha de fer arribar a la secretaria, personalment o per correu electrònic, com a molt tard vint dies abans de l’inici del curs. Un cop rebut el formulari, la Universitat de Barcelona emet la factura corresponent. És important que l’alumne no pagui el curs si demana factura.

Un cop efectuat el pagament, es lliura en mà o per correu electrònic el paper de confirmació de matrícula que acredita la persona com a estudiant del curs (o cursos) matriculat. El personal de l’organització pot demanar aquest paper en el moment d’accedir a l’aula el primer dia de l’activitat.

Es pot sol·licitar mitjançant un missatge de correu electrònic. En qualsevol cas ha de ser justificada degudament per motius acadèmics, laborals, de malaltia o d’altres, a resoldre per la Direcció de l’AFC. El termini per presentar la sol·licitud d’anul·lació de matrícula és de set dies naturals abans de l’inici del curs matriculat.

L’organització d’Els Juliols es reserva el dret d’anul·lar un curs si no arriba a un nombre mínim d’alumnes matriculats.

Nombre i quantitat dels ajuts: la Universitat de Barcelona, gràcies a la col·laboració d’Acciona ha convocat 30 ajuts adreçats als seus estudiants de grau, màster o doctorat matriculats durant el curs 2017-2018. L’ajut consisteix en una subvenció de 74,50 euros per fer un curs d’Els Juliols.

• Matricular-se en un curs d’Els Juliols entre el 16 d’abril i el 4 de juny. En el moment de fer la matrícula, cal seleccionar el col·lectiu amb descompte Comunitat UB.
  • Emplenar l’imprès normalitzat de sol·licitud que es facilita des de la unitat de Beques i Ajuts a l’Estudiant (beques de col·laboració, Pavelló Rosa) i a la seu electrònica, i presentar l’imprès normalitzat en qualsevol registre de la UB del 16 d’abril al 4 de juny de 2018.
  • Un cop publicada la resolució de la convocatòria, la persona beneficiària rep un comunicat per SMS en què se la informa de la concessió de l’ajut. Per tal de tramitar la devolució corresponent de l’ajut, el beneficiari haurà de facilitar:

— Fotocòpia de l’IBAN on aparegui el nom del titular. En el cas que el titular del compte sigui diferent del beneficiari de l’ajut, facilitar també fotocòpia del DNI del titular del compte.
    — Fotocòpia del DNI.
    *en el cas que el titular del compte sigui diferent del beneficiari de l'ajut, també caldrà facilitar una fotocòpia del DNI del titular de la compte.

Patrocini i col·laboració

Amb el suport de:

Art i mite en el barroc: exegesi i exemples hispànics

Art i mite en el barroc: <i>exegesi</i> i exemples hispànics

Dates: 19/07/2018 - 20/07/2018
Horari: De 16 a 20.30 h